Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
28 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2023"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023)Документ Маркетингові дослідження при розробці онлайн магазину з продажу колекційних фігурок(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Білий, В. І.; Рисований, Олександр МиколайовичПублікація Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломоєць, Анастасія; Аксьонов, Денис; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингуПублікація Аналіз результатів маркетингових досліджень товарної групи молочних виробів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Тарасенко, І. Ю.; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Критерії сегментації ринку промислової продукції(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Соколова, Людмила ВасилівнаПублікація Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Главчев, Дмитро МаксимовичДокумент Інформаційна система для організації процесу навчання в школі яхтингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Григор'єв, В. В.; Шуба, Ірина ВолодимирівнаПублікація Державне регулювання та ринкове саморегулювання економіки: визначення оптимального співвідношення(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сичова, Олена Євгенівна; Кравцов, О. С.Документ Маркетингові дослідження як передумова успіху інновацій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Вербицька, Г. Л.Публікація Рекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспект(2023) Чернишов, Євген; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »