Публікація:
Маркетинговий підхід у плануванні діяльності підприємства ресторанного господарства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

ресторанне господарство, ресторанний бізнес, маркетинг, ресторанні послуги

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Маркетинговий підхід у плануванні діяльності підприємства ресторанного господарства / Т. В. Романчик, Д. С. Горщарук // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. – Харків : ХДУХТ, 2017. – С. 86-87.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в