Публікація:
Маркетинговий підхід у плануванні діяльності підприємства ресторанного господарства

dc.contributor.authorРоманчик, Тетяна Володимирівнаuk
dc.contributor.authorГорщарук, Д. С.uk
dc.date.accessioned2017-11-15T08:27:09Z
dc.date.available2017-11-15T08:27:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationРоманчик Т. В. Маркетинговий підхід у плануванні діяльності підприємства ресторанного господарства / Т. В. Романчик, Д. С. Горщарук // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. – Харків : ХДУХТ, 2017. – С. 86-87.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32757
dc.language.isouk
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk
dc.subjectресторанне господарствоuk
dc.subjectресторанний бізнесuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectресторанні послугиuk
dc.titleМаркетинговий підхід у плануванні діяльності підприємства ресторанного господарстваuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Romanchyk_Marketynhovyi_pidkhid_2017.pdf
Розмір:
178.03 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: