Публікація: Моделювання поведінки споживачів щодо прийняття рішення з формування маркетингової товарної політики, виробництва та просування товарів підприємства
Дата
2023
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ТОВ "Триторія"
Анотація
Надано завдання оцінювання споживацької привабливості товарів, визначено найбільш суттєві чинники впливу на прийняття рішення споживачами щодо придбання товарів, запропоновано економіко-математичні моделі оцінки споживацької привабливості товарів універсального призначення. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання.
Опис
Ключові слова
підручник, маркетингова діяльність, управління, споживацька привабливість на товари, купівля товарів, цільові ринки товарів, економіко-математична модель, просування товарів на ринок
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Моделювання поведінки споживачів щодо прийняття рішення з формування маркетингової товарної політики, виробництва та просування товарів підприємства : підручник / Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Суми : Триторія, 2023. – 180 с.