Публікація:
Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу

dc.contributor.authorКобєлєва, Тетяна Олександрівна
dc.contributor.authorТкачова, Надія Петрівна
dc.contributor.authorШаульська, Лариса Володимирівна
dc.date.accessioned2024-07-10T17:14:30Z
dc.date.available2024-07-10T17:14:30Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractНа основі узагальнення досліджень науковців різних наукових шкіл, запропоновано маркетингове удосконалення термінологічної сутності понять, які широко використовуються в сфері електронного бізнесу, за рахунок розкриття кола бізнес-процесів, що входять до сфери діяльності електронного бізнесу, електронної комерції та інтернет-торгівлі. Дослідження процесу еволюції електронного бізнесу дозволило авторами виділити три основні етапи розвитку електронного бізнесу та його технологій. На першому етапі розвитку електронного бізнесу підприємства він повністю інтегрується тим самим надаючи можливість інтерактивної взаємодії з споживачами. На другому етапі свого розвитку електронний бізнес інтегрує свої веб-сервери та внутрішні бізнес-системи для впровадження служб та послуг електронної комерції. У системах електронного бізнесу третього етапу розвитку фокус зміщується з постачальника на споживача.
dc.identifier.citationКобєлєва Т. О. Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу [Електронний ресурс] / Кобєлєва Тетяна Олександрівна, Ткачова Надія Петрівна, Шаульська Лариса Володимирівна // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and Digital Technologies. – Електрон. текст. дані. – 2024. – Т. 8, № 1. – С. 58-69. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/348, вільний (дата звернення 10.07.2024 р.).
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.15276/mdt.8.1.2024.4
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6618-0380
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3840-4516
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7919-6733
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79279
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"
dc.subjectелектронний бізнес
dc.subjectелектронна комерція
dc.subjectінтернет-торгівля
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectінновації
dc.subjectструктура
dc.subjectрозвиток
dc.titleВпровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8605eb4c-7162-458d-9c83-a0a1ae91218e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8605eb4c-7162-458d-9c83-a0a1ae91218e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
MTsT_2024_8_1_Kobielieva_Implementation_of_marketing_innovations.pdf
Розмір:
1.25 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: