Публікація: Дослідження стадій інноваційного циклу життя товару
Дата
2015
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Сумський державний університет
Анотація
Теорія інновацій визначає інновацій цикл життя товару як взаємозалежний комплекс робіт і дій від пошуку нових ідей принципових науково-природничих, технічних і організаційних можливостей до їхнього прикладного дослідження, конструкторської розробки, дослідної перевірки, впровадження, освоєння й практичного використання.
Опис
Ключові слова
витрати, прибуток, нововведення, дослідження прикладні, розробка, виробництво, експлуатація, планування, організація, контроль, впровадження, товар, ринок, стратегія економічна
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Дослідження стадій інноваційного циклу життя товару / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2015 р. – Суми : ФОП Ткачов О. О., 2015. – С. 136-138.