Публікація:
Дослідження стадій інноваційного циклу життя товару

Ескіз

Дата

2015

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Сумський державний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Теорія інновацій визначає інновацій цикл життя товару як взаємозалежний комплекс робіт і дій від пошуку нових ідей принципових науково-природничих, технічних і організаційних можливостей до їхнього прикладного дослідження, конструкторської розробки, дослідної перевірки, впровадження, освоєння й практичного використання.

Опис

Ключові слова

витрати, прибуток, нововведення, дослідження прикладні, розробка, виробництво, експлуатація, планування, організація, контроль, впровадження, товар, ринок, стратегія економічна

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Дослідження стадій інноваційного циклу життя товару / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2015 р. – Суми : ФОП Ткачов О. О., 2015. – С. 136-138.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в