Публікація: Створення сильних конкурентний позицій підприємства завдяки стратегічній сили маркетингу
Дата
2016
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний фармацевтичний університет
Анотація
Обґрунтовано, що формування стійких конкурентних переваг здійснюється на основі найбільш повного взаємозв'язку стратегічних можливостей підприємств з внутрішнім потенціалом. Проаналізовано діяльність одного з найбільш перспективних українських аграрних підприємств ЗАТ "РОС АГРО". Визначено основні напрями реформування його маркетингової діяльності на основі стратегічного конкурентного аналізу.
Опис
Ключові слова
стратегічні можливості підприємств, розвиток рослинництва, підвищення родючості землі, стратегічне управління підприємствами, конкурентоспроможність, конкуренція
Бібліографічний опис
Зубкова Т. А Створення сильних конкурентний позицій підприємства завдяки стратегічній силі маркетингу / Т. А. Зубкова, М. В. Літвиненко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. статей 4-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конференції (м. Харків, 24-25 березня 2016 р.) / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. Слободянюк, А. Б. Ольховська [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2016. – C. 479-486.