Публікація:
Формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства в умовах відновлення економіки України

dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївна
dc.date.accessioned2024-02-05T11:35:29Z
dc.date.available2024-02-05T11:35:29Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості періоду повоєнного відновлення економіки України та їх вплив на склад портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємств. Обґрунтовано, що у повоєнний період для планування маркетингової діяльності підприємств актуальними будуть положення концепції антикризового маркетингу. Визначено найбільш поширені інструменти цифрового маркетингу. Запропоноване визначення поняття «портфель інструментів цифрового маркетингу підприємства». Розроблено алгоритм формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства. Визначено, що аудит маркетингової діяльності підприємства є фундаментом для формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства. Визначено, що проведення маркетингових досліджень сприятиме підвищенню точності планування маркетингової антикризової програми підприємства. Запропоновано застосовувати критерії прийняття рішень в умовах невизначеності та ризику при виборі оптимальних альтернатив досягнення маркетингових цілей підприємства у повоєнний період. Визначено, що проведення моніторингу рівня раціональності складу портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства є необхідною умовою контролю маркетингової діяльності підприємства. Досліджено доцільність орієнтування на проактивну стратегію при здійсненні маркетингової діяльності.
dc.identifier.citationЛарка Л. С. Формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства в умовах відновлення економіки України / Людмила Ларка // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки = Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences. – 2023. – № 6 (324). – С. 128-132.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-20
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/73698
dc.language.isouk
dc.publisherХмельницький національний університет
dc.subjectцифровий маркетинг
dc.subjectпортфель інструментів
dc.subjectантикризове управління
dc.subjectантикризовий маркетинг
dc.subjectбізнес-середовище
dc.subjectмаркетинговий бюджет
dc.subjectсценарії
dc.subjectdigital marketing
dc.subjecta portfolio of digital marketing tools
dc.subjectcrisis management
dc.subjectanti-crisis marketing
dc.subjectbusiness environment
dc.subjectmarketing budget
dc.subjectscenarios
dc.titleФормування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства в умовах відновлення економіки України
dc.title.alternativeFormation of the portfolio of digital marketing tools of the enterprise under the recovery of the economy of Ukraine
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Visnyk_KhNU_2023_6_Larka_Formuvannia_portfeliu.pdf
Розмір:
217.89 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: