Публікація:
Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-21T10:04:42Z
dc.date.available2014-02-21T10:04:42Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractАналіз практичного застосування маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону показав, що сучасні умови їх господарювання вимагають нових підходів до здійснення маркетингової діяльності. Структура маркетингу на підприємстві повинна не тільки реалізувати традиційні функції збуту, дослідження та реклами, а й забезпечувати комплексний підхід до управління розвитком маркетингової діяльності, використовуючи при цьому в повному обсязі можливості та переваги комунікаційної політики та якісного інформаційного забезпечення. У зв’язку з цим актуальним вважається обґрунтування вибору такої організаційної структури, доцільності її створення шляхом визначення ефективності її функціонування.uk
dc.description.abstractAnalysis of the practical application of marketing at the enterprises of machine building industry in Kharkiv region showed that the current conditions of economicdemand new approaches to marketing. The structure of marketing at the enterprisemust not only realize the traditional functions of marketing, research and advertising, but also provide a comprehensive approach to development management marketing, using the full capabilities and benefits of communal politics and quality of information provision. In connection with this study is the choice of this organizational structure, feasibility of its creation by determining the efficiency of its operation.en
dc.identifier.citationРайко Д. В. Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону / Д. В. Райко // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 4 (73). – С. 58-64.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4329
dc.language.isouk
dc.publisherВГО "Украинская Ассоциация Маркетинга"ru
dc.subjectпідхід комплекснийuk
dc.subjectуправління розвиткомuk
dc.subjectполітика комунікаційнаuk
dc.subjectзабезпечення інформаційнеuk
dc.subjectструктура організаційнаuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing departmenten
dc.subjectindustriesen
dc.subjectmachine building industryen
dc.titleРезультати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіонуuk
dc.titleThe results of market research on feasibility of the formation of marketing at the enterprises of machine building industry in Kharkiv regionen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Rezultaty marketynhovykh_2012.pdf
Розмір:
424.66 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: