Публікація: Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі
Дата
2016
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
ринок, молочна продукція, SWOT-аналіз, маркетингова діяльність
Бібліографічний опис
Криштальова А. І. Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі / А. І. Криштальова, О. І. Чайкова // X Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 05-08 квітня 2016 р. : у 3 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 252.