Публікація:
Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі

Ескіз

Дата

2016

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

ринок, молочна продукція, SWOT-аналіз, маркетингова діяльність

Бібліографічний опис

Криштальова А. І. Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі / А. І. Криштальова, О. І. Чайкова // X Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 05-08 квітня 2016 р. : у 3 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 252.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в