Публікація: Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг
Дата
2011
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Сумський державний університет
Анотація
Розглянуто сутність конкурентно-синергетичного бенчмаркінгу. Розроблено класифікацію видів синергетичного ефекту. Визначено джерела виникнення синергетичного ефекту при проведенні бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропоновані методичні засади визначення синергетичного ефекту при формуванні конкурентних переваг.
It is analyzed the essence of synergistic competitive benchmarking. The classification of types of synergies is developed. It is determined the sources of synergies in conducting benchmarking of competitive advantages. It is proposed methodological framework definition of synergy in the formation of competitive advantage.
It is analyzed the essence of synergistic competitive benchmarking. The classification of types of synergies is developed. It is determined the sources of synergies in conducting benchmarking of competitive advantages. It is proposed methodological framework definition of synergy in the formation of competitive advantage.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, підприємство машинобудівне, ефективність виробництва, competitiveness, machine-building enterprises, performance
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2011. ‒ № 4, т. 1. – С. 55-66.