Публікація:
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг

Ескіз

Дата

2011

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Сумський державний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Розглянуто сутність конкурентно-синергетичного бенчмаркінгу. Розроблено класифікацію видів синергетичного ефекту. Визначено джерела виникнення синергетичного ефекту при проведенні бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропоновані методичні засади визначення синергетичного ефекту при формуванні конкурентних переваг.
It is analyzed the essence of synergistic competitive benchmarking. The classification of types of synergies is developed. It is determined the sources of synergies in conducting benchmarking of competitive advantages. It is proposed methodological framework definition of synergy in the formation of competitive advantage.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, підприємство машинобудівне, ефективність виробництва, competitiveness, machine-building enterprises, performance

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2011. ‒ № 4, т. 1. – С. 55-66.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в