Публікація:
Маркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингу

dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2023-06-01T14:14:32Z
dc.date.available2023-06-01T14:14:32Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractСистематизовано ключові напрями антикризового маркетингу. Наведені кількісні та якісні показники ефективності маркетингових досліджень, які доцільно застосовувати у межах діагностики маркетингової діяльності підприємства.uk
dc.identifier.citationЛарка Л. С. Маркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингу / Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 745.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65724
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectмаркетингова діагностикаuk
dc.subjectантикризовий менеджментuk
dc.subjectантикризовий маркетингuk
dc.subjectпревентивний маркетингuk
dc.titleМаркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингуuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2023_Larka_Marketynhova_diahnostyka.pdf
Розмір:
213.2 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: