Публікація:
Собівартість продукції як фактор ринкового успіху продовольчої програми

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Миколаївський національний аграрний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У доповіді розглядається роль зниження собівартості у досягненні ринкового успіху для підприємств. Зазначається, що ефективне управління собівартістю може мати вирішальне значення для забезпечення конкурентних переваг та стійкого розвитку на ринку. Виокремлюються декілька ключових аспектів зменшення собівартості, включаючи оптимізацію виробничих процесів, ефективне використання ресурсів, автоматизацію та вдосконалення технологій.

Опис

Ключові слова

витрати, собівартість, прибуток, обсяг реалізації, аграрні підприємства

Бібліографічний опис

Чернишенко О. І. Собівартість продукції як фактор ринкового успіху продовольчої програми [Електронний ресурс] / О. І. Чернишенко ; наук. керівник Т. О. Кобєлєва // Моделювання соціально-економічного розвитку в системі забезпечення продовольчої безпеки : зб. тез 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Миколаїв, 08-09 трав. 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2024. – С. 302-304. – Отримано з https://www.mnau.edu.ua/files/nauk_prof_konf/zbirnyk-tez-09-05-24.pdf, вільний (дата звернення 07.09.2024 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в