Публікація: Складові програми маркетингу
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
економічна діяльність, маркетингова діяльність, ринкові відносини, бізнес, таргетинг, споживачі
Бібліографічний опис
Лялько К. А. Складові програми маркетингу / Лялько К. А., Оборіна А. Ю., Косенко О. П. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 824.