Публікація:
Емоційний аспект реклами під час війни

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

брендований сторителінг, позитивні емоції, радіореклама, реклама у друкованих ЗМІ

Бібліографічний опис

Ведеріс Д. С. Емоційний аспект реклами під час війни / Д. С. Ведеріс, О. М. Кітченко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 732.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced