Публікація: Емоційний аспект реклами під час війни
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
брендований сторителінг, позитивні емоції, радіореклама, реклама у друкованих ЗМІ
Бібліографічний опис
Ведеріс Д. С. Емоційний аспект реклами під час війни / Д. С. Ведеріс, О. М. Кітченко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 732.