Публікація:
Емоційний аспект реклами під час війни

dc.contributor.authorВедеріс, Д. С.
dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned2024-06-24T14:22:04Z
dc.date.available2024-06-24T14:22:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationВедеріс Д. С. Емоційний аспект реклами під час війни / Д. С. Ведеріс, О. М. Кітченко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 732.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78688
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectбрендований сторителінг
dc.subjectпозитивні емоції
dc.subjectрадіореклама
dc.subjectреклама у друкованих ЗМІ
dc.titleЕмоційний аспект реклами під час війни
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2024_Vederis_Emotsiinyi.pdf
Розмір:
3.97 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: