Публікація: Часові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства
Дата
2015
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національна академія Національної гвардії України
Анотація
Опис
Ключові слова
підприємство, конкурентоспроможність, маркетингові комунікації, реклама, рекламна кампанія
Бібліографічний опис
Романчик Т. В. Часові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Романчик // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез. доп. 5-ї Всеукраїнської наук.-практ. конф., 26 листопада 2015 р., м. Харків : електрон. вид. – [Харків : НАНГУ, 2015]. – С. 175-177.