Публікація:
Часові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства

Ескіз

Дата

2015

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національна академія Національної гвардії України

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

підприємство, конкурентоспроможність, маркетингові комунікації, реклама, рекламна кампанія

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Часові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Романчик // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез. доп. 5-ї Всеукраїнської наук.-практ. конф., 26 листопада 2015 р., м. Харків : електрон. вид. – [Харків : НАНГУ, 2015]. – С. 175-177.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в