Публікація:
Часові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства

dc.contributor.authorРоманчик, Тетяна Володимирівнаuk
dc.date.accessioned2016-12-28T09:16:41Z
dc.date.available2016-12-28T09:16:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationРоманчик Т. В. Часові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Романчик // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез. доп. 5-ї Всеукраїнської наук.-практ. конф., 26 листопада 2015 р., м. Харків : електрон. вид. – [Харків : НАНГУ, 2015]. – С. 175-177.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25797
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональна академія Національної гвардії Україниuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.titleЧасові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємстваuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Romanchyk_Chasovi_parametry_2015.pdf
Розмір:
244.37 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: