Публікація:
Конспект лекцій з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності"

dc.contributor.authorВасильцова, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned2024-08-26T10:08:47Z
dc.date.available2024-08-26T10:08:47Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractКонспект лекцій з дисципліни «Планування та аудит маркетингової діяльності» розроблено згідно освітньо-професійної програми зі спеціальності 075 «Маркетинг». Програма вивчення дисципліни передбачає набуття здобувачами освіти системних знань з теоретико-методичних підходів щодо планування та аудит маркетингової діяльності. Дисципліна «Планування та аудит маркетингової діяльності» розглядає ключові теоретичні й практичні питання організації маркетингового планування на підприємствах. Розробка й впровадження детальних і реальних маркетингових планів та програм ‒ кінцева мета планування маркетингу. Навіть суто формальне планування надає переваги підприємству або організації. Спонукаючи керівників підприємства постійно думати про майбутнє, планування визначає цілі і політику підприємства, приводить до більш скоординованої роботи. Крім того, ретельне планування допомагає ефективно використовувати ресурси, передбачати зміни мікро- та макросередовища й оперативно реагувати на них, а також готує до непередбачуваних змін. Завдяки плануванню маркетингу підприємство завжди налаштоване на ринок з його тенденціями, на потреби покупців і дії конкурентів. Крім того, дисципліна «Планування та аудит маркетингової діяльності» включає аналіз процесу аудиту маркетингової діяльності. Здобувачі здобудуть практичні навички оцінки маркетингових стратегій, виявлення переваг та недоліків, а також визначення можливостей для удосконалення діяльності підприємства. Конспект лекцій містить 14 тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.
dc.identifier.citationКонспект лекцій з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 76 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80431
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80431
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectконспект лекцій
dc.subjectпланування маркетингової діяльності
dc.subjectаудит маркетингової діяльності
dc.subjectмаркетингова діяльність
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectмаркетингове планування
dc.titleКонспект лекцій з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2024_Planuvannia_ta_audyt.pdf
Розмір:
2.32 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: