Публікація:
Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ДП "Укртехінформ" МОН України
ЦДПІН ім. Г. М. Доброва НАН України

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

управління стратегічне, ієрархія, стратегія корпоративна, стратегія конкурентна, стратегія функціональна, споживачі, партнери

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Проблеми науки. – 2009. – № 1.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в