Публікація:
Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-18T09:28:56Z
dc.date.available2014-02-18T09:28:56Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationРайко Д. В. Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Проблеми науки. – 2009. – № 1.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4221
dc.language.isouk
dc.publisherДП "Укртехінформ" МОН Україниuk
dc.publisherЦДПІН ім. Г. М. Доброва НАН Україниuk
dc.subjectуправління стратегічнеuk
dc.subjectієрархіяuk
dc.subjectстратегія корпоративнаuk
dc.subjectстратегія конкурентнаuk
dc.subjectстратегія функціональнаuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectпартнериuk
dc.titleМетодологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємстваuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Metodolohichnyi pidkhid_2009.pdf
Розмір:
236.19 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: