Публікація:
Роль і завдання маркетингу науково-освітніх знань в ринково-орієнтованому управлінні університетом

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Розроблено схему управління маркетингом науково-освітніх знань університету, яка об’єднує в єдиний комплекс завдання стратегічного і оперативного рівнів, підрозділи, що відповідальні за їх виконання, необхідні маркетингові інструменти.
The scheme of marketing management of scientific and educational knowledge of the University was developed, which unites into a single complex the task of strategic and operational levels, the units responsible for their implementation, the necessary marketing tools.

Опис

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Роль і завдання маркетингу науково-освітніх знань в ринково-орієнтованому управлінні університетом / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти : тези 2-ї Міжнар. наук.-метод. конф., 25 вересня 2020 р. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 354-355.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в