Публікація:
Effectiveness of promoting sales of products in social media

dc.contributor.authorKosenko, O. P.en
dc.contributor.authorPeredrii, A. E. Yu.en
dc.contributor.authorPererva, P. G.en
dc.date.accessioned2023-01-04T15:39:23Z
dc.date.available2023-01-04T15:39:23Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractIt has been proven that the Internet is not just a global network, but an effective method of influencing the consumer, which attracts more and more users every year. And, as a result, attracts consumers of goods and services, we are talking about those companies that use Internet marketing tools in their activities.en
dc.identifier.citationKosenko O. Р. Effectiveness of promoting sales of products in social media / O. Р. Kosenko, A. E. Yu. Peredrii, P. G. Pererva // Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 15 грудня 2022 р. = The actual problems of social and economic systems management : proc. of the 8th Intern. sci.-practical conf., December 15, 2022. – Луцьк : ЛНТУ, 2022. – С. 196-199.en
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/60840
dc.language.isoen
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectproduct promotionen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectindustrial enterprisesen
dc.titleEffectiveness of promoting sales of products in social mediaen
dc.title.alternativeЕфективність просування збуту продукції в соціальних мережахuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Kosenko_Effectiveness_of_promoting_2022.pdf
Розмір:
430.12 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: