Публікація:
Рекламний менеджмент

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У тексті лекцій викладено теоретичні аспекти управління процесами планування, розроблення, впровадження рекламних компаній, контролю та регулювання їх ефктивності, а також розглядаються питання щодо типових помилок, які трапляються у практиці діяльності менеджерів з реклами. Розглянуто основні погляди на здійснення рекламної діяльності з точки зору різних учасників процесу: рекламодавця, рекламного агентства, споживача. Текст лекцій призначений для здобувачів закладів вищої освіти спеціальності "Маркетинг", може бути корисним для фахівців маркетингових відділів підприємств та рекламних агенств, які займаються розробкою та проведенням рекламних кампаній.

Опис

Бібліографічний опис

Рекламний менеджмент [Електронний ресурс] : текст лекцій для здобувачів другого рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад. Т.В. Романчик : Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 139 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в