Публікація: Оцінювання результативності івент-маркетингу
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Анотація
В доповіді доведено, що при оцінці особливого заходу широко використовуються опитування, оцінка роботи партнерами і підрядниками, а також ROI (return on investments). На основі зібраних таким чином даних формується повна картина події в контексті її позитивних і негативних наслідків. І картина громадської думки в контексті переваг різних сегментів аудиторії.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Оцінювання результативності івент-маркетингу [Електронний ресурс] / Н. П. Ткачова // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук: КрНУ, 2023. – С. 391-395. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdf