Публікація:
Конспект лекцій з дисципліни "Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу. Частина 1

Ескіз

Дата

2024-03

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Організація самостійної роботи з навчально-методичними матеріалами студентів з дисципліни «Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу» є однією із важливих складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину, систематизацію та стійкість набутих знань і умінь, та є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом під час позааудиторної навчальної роботи і його творчого застосування в майбутній професійній діяльності. Матеріали конспекту лекцій містять основні поняття і терміни, питання для самоконтролю, теоретико-практичний базис з прикладами сфери їх застосування для закріплення матеріалу.

Опис

Ключові слова

сфера гостинності, конспект лекцій, міжнародні стандарти та якість обслуговування, якість обслуговування, готельно-ресторанний бізнес

Бібліографічний опис

Конспект лекцій з дисципліни "Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу" [Електронний ресурс] : у 2-х ч. Ч. 1 : Загальні положення : для студентів другого (магістерського) рівня освіти, денної та заочної форм навчання зі спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" / уклад. Л. С. Стригуль ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 143 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в