Публікація:
Ефект синергії конкурентного бенчмаркінгу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

За даними проведеного дослідження доведено, що вдале поєднання та застосування конкурентних переваг окремих товаровиробників дозволяє значно збільшувати об’єми продажів, що свідчить про отримання синергетичного ефекту, коли одночасне застосування прогресивного досвіду різних підприємств дає змогу отримати більший економічний ефект, ніж за окремого їх використання.

Опис

Бібліографічний опис

Ткачова Н. П. Ефект синергії конкурентного бенчмаркінгу [Електронний ресурс] / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб’єктів в нестабільному економічному середовищі : зб. тез наук. робіт 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 13-15 березня 2020 р. = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : abstr. of sci. papers 4th all-Ukr. sci.-practical Internet-conf., 13-15 March 2020. – Електрон. текст. дані. – Кременчук, 2020. – С. 135-138. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/sites/default/files/tezy_iv_vseukr._konf.pdf, вільний (дата звернення 09.09.2020 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в