Публікація: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг"
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Дані методичні вказівки розроблені відповідно до учбової програми дисципліни «Маркетинг» і покликані допомогти студентам заочного навчання організувати свою роботу по детальнішому вивченню теоретичних і методичних основ, аналітичних процедур і практичних навиків по даній дисципліні. У даних методичних вказівках викладаються основні вимоги до написання контрольної роботи по учбовій дисципліні «Маркетинг», структура, об'єм, вміст і критерії її оцінки Контрольна робота по курсу «Маркетинг» є самостійною науково-дослідною роботою з використанням законів, принципів, методів і всього інструментарію маркетингу. Вона забезпечує закріплення знань, отриманих на заняттях по курсу «Маркетинг» і має на увазі самостійне быльш глибоке вивчення перерахованих нижче тим. Контрольна робота по дисципліні «Маркетинг» є складовою частиною державної атестації студента і повинна свідчити про його здатність використовувати отримані знання для самостійного вирішення актуальних і практично значимих завдань маркетингу.
Опис
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг" : для студ. заочної форми навчання / уклад. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – 31 с.