Публікація:
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг"

Ескіз

Дата

2017

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Дані методичні вказівки розроблені відповідно до учбової програми дисципліни «Маркетинг» і покликані допомогти студентам заочного навчання організувати свою роботу по детальнішому вивченню теоретичних і методичних основ, аналітичних процедур і практичних навиків по даній дисципліні. У даних методичних вказівках викладаються основні вимоги до написання контрольної роботи по учбовій дисципліні «Маркетинг», структура, об'єм, вміст і критерії її оцінки Контрольна робота по курсу «Маркетинг» є самостійною науково-дослідною роботою з використанням законів, принципів, методів і всього інструментарію маркетингу. Вона забезпечує закріплення знань, отриманих на заняттях по курсу «Маркетинг» і має на увазі самостійне быльш глибоке вивчення перерахованих нижче тим. Контрольна робота по дисципліні «Маркетинг» є складовою частиною державної атестації студента і повинна свідчити про його здатність використовувати отримані знання для самостійного вирішення актуальних і практично значимих завдань маркетингу.

Опис

Ключові слова

робота контрольна, зміст роботи, структура роботи, оформлення роботи, ринок підприємств, споживачі, кон'юнктура ринку, сегментування ринку, товар, туризм, реклама, ціноутворення, збут, комунікація, стратегія, планування, контроль

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг" : для студ. заочної форми навчання / уклад. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – 31 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в