Публікація:
Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та розрахункового завдання з дисципліни "Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності"

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Посилення конкурентної боротьби на зовнішньому та внутрішньому ринках призводить до впровадження сучасних методів управління підприємством із застосуванням інструментів маркетинг-менеджменту, одним з яких є маркетинговий аудит. На відміну від фінансового аудиту, маркетинговий аудит ґрунтується на аналізі системи показників, від яких залежить успіх підприємства або проекту, що, у свою чергу, стимулює запровадження таких сучасних інструментів, як система якості, система збалансованих показників тощо. Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності – це дисципліна, яка вивчає теорію та практику маркетингового аналізу зовнішніх і внутрішніх складових підприємства, відхилень від запланованих стратегічних, тактичних та операційних цілей і завдань, визначення причин цих відхилень та розробка заходів по вдосконаленню системи маркетинг-менеджменту підприємства, яке працює на міжнародному ринку. Предметом планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності підприємства є систематичне вивчення та аналіз стратегічного планування та виконання маркетингових заходів на міжнародному рівні. Цей предмет охоплює важливі аспекти, такі як розробка міжнародних маркетингових стратегій, позиціонування брендів на світовому ринку, аналіз конкуренції, оцінка міжнародного споживчого ринку, аудит маркетингової діяльності та інші аспекти, пов'язані із глобальною маркетинговою діяльністю підприємств.

Опис

Ключові слова

методичні вказівки, практичне заняття, самостійнв робота, міжнародна маркетингова діяльність, планування і аудит, маркетинг

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та розрахункового завдання з дисципліни "Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності" [Електронний ресурс] : для здобувачів денної форми навчання освітньої програми "Маркетинг" першого рівня здобуття вищої освіти спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 49 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80424

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в