Публікація:
Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та розрахункового завдання з дисципліни "Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності"

dc.contributor.authorВасильцова, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned2024-08-26T09:45:40Z
dc.date.available2024-08-26T09:45:40Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractПосилення конкурентної боротьби на зовнішньому та внутрішньому ринках призводить до впровадження сучасних методів управління підприємством із застосуванням інструментів маркетинг-менеджменту, одним з яких є маркетинговий аудит. На відміну від фінансового аудиту, маркетинговий аудит ґрунтується на аналізі системи показників, від яких залежить успіх підприємства або проекту, що, у свою чергу, стимулює запровадження таких сучасних інструментів, як система якості, система збалансованих показників тощо. Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності – це дисципліна, яка вивчає теорію та практику маркетингового аналізу зовнішніх і внутрішніх складових підприємства, відхилень від запланованих стратегічних, тактичних та операційних цілей і завдань, визначення причин цих відхилень та розробка заходів по вдосконаленню системи маркетинг-менеджменту підприємства, яке працює на міжнародному ринку. Предметом планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності підприємства є систематичне вивчення та аналіз стратегічного планування та виконання маркетингових заходів на міжнародному рівні. Цей предмет охоплює важливі аспекти, такі як розробка міжнародних маркетингових стратегій, позиціонування брендів на світовому ринку, аналіз конкуренції, оцінка міжнародного споживчого ринку, аудит маркетингової діяльності та інші аспекти, пов'язані із глобальною маркетинговою діяльністю підприємств.
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та розрахункового завдання з дисципліни "Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності" [Електронний ресурс] : для здобувачів денної форми навчання освітньої програми "Маркетинг" першого рівня здобуття вищої освіти спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 49 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80424
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80424
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectметодичні вказівки
dc.subjectпрактичне заняття
dc.subjectсамостійнв робота
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльність
dc.subjectпланування і аудит
dc.subjectмаркетинг
dc.titleМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та розрахункового завдання з дисципліни "Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2024_Planuvannia_ta_audyt.pdf
Розмір:
1.13 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: