Публікація: Вплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарів
Дата
2018
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет"
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, споживач, товар, бренд, психологічний вплив
Бібліографічний опис
Атаманюкова О. В. Вплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарів / О. В. Атаманюкова, Д. В. Райко // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 166.