Публікація:
Методологічне дослідження терміну "конкуренція"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглянуто методичні підходи до визначення терміну "конкуренція". Запропоновано визначати цю дефініцію як показник стабільності підприємства та його продукції на цільовому ринку промислового підприємства.

Опис

Ключові слова

економічна теорія, поведінковий підхід, функціональний підхід, структурний підхід, теорія організації промисловості, конкурентні переваги, маркетинг

Бібліографічний опис

Иллка Торой. Методологічне дослідження терміну "конкуренція" / Торой Иллка, Н. П. Ткачова, А. В. Кобєлєва // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2016" : тр. 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-8 грудня 2016 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 195-198.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в