Публікація: Методологічне дослідження терміну "конкуренція"
Дата
2016
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розглянуто методичні підходи до визначення терміну "конкуренція". Запропоновано визначати цю дефініцію як показник стабільності підприємства та його продукції на цільовому ринку промислового підприємства.
Опис
Ключові слова
економічна теорія, поведінковий підхід, функціональний підхід, структурний підхід, теорія організації промисловості, конкурентні переваги, маркетинг
Бібліографічний опис
Иллка Торой. Методологічне дослідження терміну "конкуренція" / Торой Иллка, Н. П. Ткачова, А. В. Кобєлєва // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2016" : тр. 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-8 грудня 2016 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 195-198.