Публікація:
Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв`язання

dc.contributor.authorІлляшенко, Сергій Миколайовичuk
dc.contributor.authorШипуліна, Юлія Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2020-03-30T12:13:27Z
dc.date.available2020-03-30T12:13:27Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractВиконано аналіз основних проблем маркетингу інновацій: на етапах інноваційного циклу; розробки складових комплексу маркетингу інновацій; управління маркетингом інновацій на підприємстві. Систематизовано наявні підходи до розв’язання визначених проблем, показано необхідність удосконалення більшості з них. Визначено комплекс першочергових задач маркетингу інновацій, які потребують нагального розв’язання, та вказано можливі шляхи їх вирішення.uk
dc.identifier.citationІлляшенко С. М. Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв`язання / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Механiзм регулювання економiки. – 2008. – Т. 1, № 4. – С. 15-24.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8133-578X
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45338
dc.language.isouk
dc.publisherУніверситетська книгаuk
dc.subjectінноваційна продукціяuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectринковий потенціалuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectполітика просуванняuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.titleОсновні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв`язанняuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
MRE_2008_1_4_Illiashenko_Marketynh.pdf
Розмір:
197.07 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: