Публікація:
Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину

Ескіз

Дата

2021

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Одеський національний економічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що особливим чинником в забезпеченні якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину є управління призначенням. Управління призначенням ставить програми та стратегії, які поширює унікальну історію конкретного призначення.

Опис

Ключові слова

туристичні фірми, вразливість, криза, послуги

Бібліографічний опис

Проскурня О. М. Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину / О. М. Проскурня, М. В. Кармінська-Бєлоброва, О. О. Носирєв // Розвиток сталого туризму: виклики і можливості для туристичного та готельно-ресторанного бізнесу : матеріали круглого столу, 19 квітня 2021 р. / ред. кол.: І. В. Давиденко [та ін.] ; Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – С. 101-106.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в