Публікація: Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Одеський національний економічний університет
Анотація
Доведено, що особливим чинником в забезпеченні якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину є управління призначенням. Управління призначенням ставить програми та стратегії, які поширює унікальну історію конкретного призначення.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Проскурня О. М. Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину / О. М. Проскурня, М. В. Кармінська-Бєлоброва, О. О. Носирєв // Розвиток сталого туризму: виклики і можливості для туристичного та готельно-ресторанного бізнесу : матеріали круглого столу, 19 квітня 2021 р. / ред. кол.: І. В. Давиденко [та ін.] ; Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – С. 101-106.