Публікація:
Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Одеський національний економічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що особливим чинником в забезпеченні якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину є управління призначенням. Управління призначенням ставить програми та стратегії, які поширює унікальну історію конкретного призначення.

Опис

Бібліографічний опис

Проскурня О. М. Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину / О. М. Проскурня, М. В. Кармінська-Бєлоброва, О. О. Носирєв // Розвиток сталого туризму: виклики і можливості для туристичного та готельно-ресторанного бізнесу : матеріали круглого столу, 19 квітня 2021 р. / ред. кол.: І. В. Давиденко [та ін.] ; Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – С. 101-106.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в