Публікація:
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Стратегічний менеджмент та маркетинг"

dc.contributor.authorТкачова, Надія Петрівнаuk
dc.contributor.authorКосенко, Андрій Васильовичuk
dc.contributor.authorМаслак, Марія Володимирівнаuk
dc.contributor.authorБорзенко, Володимир Івановичuk
dc.contributor.authorВерютіна, Вікторія Юріївнаuk
dc.date.accessioned2021-02-15T08:02:27Z
dc.date.available2021-02-15T08:02:27Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractСтратегічний менеджмент і маркетинг дає змогу розробити ефективну лінію поведінки фірми на ринку. Дисципліна "Стратегічний менеджмент і маркетинг" забезпечує одержання знань в області теорії і практики стратегічного маркетингу, що розглядається у взаємозв’язку із загальною стратегією розвитку підприємства. Мета дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг" – засвоєння теоретичних знань щодо маркетингових стратегій і формування практичних навичок управління стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства. Викладено основні рекомендації щодо вивчення курсу та набуття певних навичок виконання економічних розрахунків. В розрізі кожної теми подаються методичні вказівки щодо вивчення теоретичного матеріалу, плани семінарських занять, література. З метою формування у студентів навичок виконання економічних розрахунків, проведення аналітичної і дослідницької роботи наведені практичні задачі. Методична розробка спрямована на формування у студентів здатності самостійно мислити, на поглиблене опанування навчального матеріалу і засвоєння теоретичних знань, набуття практичних навичок виконання економічних розрахунків. Вона надає студентам можливість заздалегідь готувати тези своїх виступів на семінарських заняттях, виконувати завдання з проведення розрахунків, розв’язувати проблемні ситуації згідно з поданими до них рекомендаціями. При розробці методичних рекомендацій використано методичні розробки Херсонського технічного університету, зокрема розробки Мєшкової-Кравченко Н. В. Досвід викладання дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг" дозволяє на новому методичному рівні проводити навчання та суттєво підвищити рівень знань, який отримують студенти при вивченні цієї дисципліни.uk
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Стратегічний менеджмент та маркетинг" [Електронний ресурс] : для студентів економ. та менедж. спец. / уклад.: Н. П. Ткачова [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 25 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51003.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3322-740X
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51003
dc.language.isouk
dc.subjectметодичні вказівкиuk
dc.subjectцільові сегменти підприємствuk
dc.subjectмаркетингові стратегії диверсифікаціїuk
dc.subjectекономікаuk
dc.titleМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Стратегічний менеджмент та маркетинг"uk
dc.typeLearning Objecten
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8d8cdfe3-a969-4258-8c09-1fe7328a90fa
relation.isAuthorOfPublication8605eb4c-7162-458d-9c83-a0a1ae91218e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8d8cdfe3-a969-4258-8c09-1fe7328a90fa

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
prohramy_2020_Stratehichnyi_menedzhment_ta_marketynh.pdf
Розмір:
928.71 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: