Публікація: Нативна реклама: переваги та недоліки
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, маркетингові комунікації, ринок, продукція, Бюро інтерактивної реклами, рекламна індустрія
Бібліографічний опис
Кітченко О. М. Нативна реклама: переваги та недоліки / О. М. Кітченко, Т. Н. Ібрагімов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 183.