Публікація:
Нативна реклама: переваги та недоліки

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

інформаційні технології, маркетингові комунікації, ринок, продукція, Бюро інтерактивної реклами, рекламна індустрія

Бібліографічний опис

Кітченко О. М. Нативна реклама: переваги та недоліки / О. М. Кітченко, Т. Н. Ібрагімов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 183.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в