Публікація:
Ефективність вебінарної воронки продажів для генерації клієнтів онлайн-шкіл

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний фармацевтичний університет

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

онлайн навчання, онлайн-школи, дистанційне навчання, ринок освітнього бізнесу, вебінарна модель, вебінарна воронка

Бібліографічний опис

Шипуліна Ю. С. Ефективність вебінарної воронки продажів для генерації клієнтів онлайн-шкіл / Шипуліна Ю. С., Коломієць А. О. // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали 11-ї Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., 21 березня 2024 р. / ред. кол.: В. В. Малий [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 539-540.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в