Публікація:
Особливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукції

dc.contributor.authorЯковлєв, Анатолій Івановичuk
dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2017-01-17T13:53:41Z
dc.date.available2017-01-17T13:53:41Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractДосліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів. Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників.uk
dc.identifier.citationЯковлєв А. І. Особливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукції / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Вісник ЖДТУ. Сер. : Економічні науки. – 2014. – № 3 (69). – С. 193-199.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26301
dc.language.isouk
dc.publisherЖитомирський державний технологічний університетuk
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.titleОсобливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукціїuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
2014_Yakovliev_Osoblyvosti_vyboru.pdf
Розмір:
176.44 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: