Публікація:
Особливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукції

Ескіз

Дата

2014

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Житомирський державний технологічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Досліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів. Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників.

Опис

Ключові слова

потреба, споживачі, маркетингові дослідження, прогнозування

Бібліографічний опис

Яковлєв А. І. Особливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукції / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Вісник ЖДТУ. Сер. : Економічні науки. – 2014. – № 3 (69). – С. 193-199.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в