Структура комплексу маркетингу у туризмі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

економічна діяльність, ринкові відносини, маркетингова діяльність, реклама, туристичні послуги, товари

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Структура комплексу маркетингу у туризмі [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, Т. В. Романчик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 393-395. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71355.