Структура комплексу маркетингу у туризмі
Вантажиться...
Дата
2023
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
економічна діяльність, ринкові відносини, маркетингова діяльність, реклама, туристичні послуги, товари
Бібліографічний опис
Мірошник М. В. Структура комплексу маркетингу у туризмі [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, Т. В. Романчик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 393-395. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71355.