Публікація:
Управління конкурентоспроможністю продукції на засадах маркетингу

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

пропозиція, споживачі, конкуренти, інноваційні технологі\, прогнозування, попит

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Управління конкурентоспроможністю продукції на засадах маркетингу / Т. В. Романчик, А. В. Романчик // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 783.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в