Публікація:
Лояльність споживачів на підприємствах індустрії гостинності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Запорізький національний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Проблематика залучення та утримання клієнтів на основі методів підвищення лояльності є надзвичайно актуальною, як в умовах економічного спаду або коливань у туристичній галузі, так і особливо в умовах воєнного стану, з урахуванням того, що готелі з лояльною клієнтською базою мають кращі позиції для того, щоб пережити складні часи.

Опис

Бібліографічний опис

Стригуль Л. С. Лояльність споживачів на підприємствах індустрії гостинності / Лариса Стригуль, Ірина Болюх // Формування сучасних концепцій управління туризмом та готельно-ресторанним бізнесом в умовах парадигми сталого розвитку = Formation of modern concepts of management in tourism, hotel and restaurant business in the conditions of the paradigm of sustainable development : зб. матеріалів 3-ї Міжнар. наук.-практ.конф. (Запоріжжя, 30 листопада 2023 р.) / заг. ред.: Н. В. Маковецької, Л. В. Безкоровайної, Д. А. Лютої. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2023. – С. 128-131.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в