Публікація: Лояльність споживачів на підприємствах індустрії гостинності
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Запорізький національний університет
Анотація
Проблематика залучення та утримання клієнтів на основі методів підвищення лояльності є надзвичайно актуальною, як в умовах економічного спаду або коливань у туристичній галузі, так і особливо в умовах воєнного стану, з урахуванням того, що готелі з лояльною клієнтською базою мають кращі позиції для того, щоб пережити складні часи.
Опис
Бібліографічний опис
Стригуль Л. С. Лояльність споживачів на підприємствах індустрії гостинності / Лариса Стригуль, Ірина Болюх // Формування сучасних концепцій управління туризмом та готельно-ресторанним бізнесом в умовах парадигми сталого розвитку = Formation of modern concepts of management in tourism, hotel and restaurant business in the conditions of the paradigm of sustainable development : зб. матеріалів 3-ї Міжнар. наук.-практ.конф. (Запоріжжя, 30 листопада 2023 р.) / заг. ред.: Н. В. Маковецької, Л. В. Безкоровайної, Д. А. Лютої. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2023. – С. 128-131.