Публікація:
Маркетинг знань в інтелектуальному бізнесі

dc.contributor.authorІлляшенко, Сергій Миколайович
dc.contributor.authorШипуліна, Юлія Сергіївна
dc.contributor.authorІлляшенко, Наталія Сергіївна
dc.date.accessioned2025-04-17T11:04:59Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractВизначені місце і роль маркетингу знань в системі стратегічного управління інноваційним розвитком організації інтелектуального бізнесу. Окреслено послідовність і зміст основних процедур управління знаннями на засадах маркетингу, зокрема: отримання, аналізу і систематизації знань; продукування нових знань; використання (комерціалізації) знань. У сукупності це формує передумови впровадження концепції маркетингу знань в систему управління розвитком інноваційного бізнесу в перманентно нестабільних умовах сучасної економіки, що спричинені розгортанням четвертої промислової революції і зміною технологічних укладів.
dc.description.abstractThe place and role of knowledge marketing in the system of strategic management of innovative development of the organization of intellectual business are determined. The sequence and content of the main procedures of knowledge management on the basis of marketing are outlined, in particular: obtaining, analyzing and systematizing knowledge; production of new knowledge; use (commercialization) of knowledge. Taken together, this forms the prerequisites for the introduction of the concept of knowledge marketing into the system of management of the development of innovative business in the permanently unstable conditions of the modern economy, which are caused by the deployment of the fourth industrial revolution and changes in technological modes.
dc.identifier.citationІлляшенко С. М. Маркетинг знань в інтелектуальному бізнесі / Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Ілляшенко Н. С. // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 8-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої пам'яті професора Дмитра Мусійовича Фесенка, 25 березня 2025 р. : у 2 ч. Ч. 2. / Полтавський державний аграрний університет. – Полтава : [б. в.], 2025. – С. 451-453.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8133-578X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/88461
dc.language.isouk
dc.publisherПолтавський державний аграрний університет
dc.subjectмаркетинг знань
dc.subjectінтелектуальний бізнес
dc.subjectекономіка знань
dc.subjectmarketing knowledge
dc.subjectintellectual business
dc.subjectknowledge economy
dc.titleМаркетинг знань в інтелектуальному бізнесі
dc.title.alternativeKnowledge Marketing in Intelligent Business
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Illiashenko_Marketynh_znan_2025.pdf
Розмір:
665.1 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: