Публікація:
Маркетинг в соціальних мережах

dc.contributor.authorШеін, Олексій Сергійович
dc.contributor.authorКосенко, Олександра Петрівна
dc.date.accessioned2024-08-12T08:19:05Z
dc.date.available2024-08-12T08:19:05Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractДоведено, що маркетинг в соціальних мережах надає брендам можливість будувати активні спільноти, залучати увагу і створювати стійкі dзаємовідносини з клієнтами. Він є ефективним інструментом для розвитку бізнесу в цифровій епохи, але вимагає системного підходу, творчості та постійного вдосконалення
dc.identifier.citationШеін О. С. Маркетинг в соціальних мережах / Шеін О. С., Косенко О. П. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 925.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80034
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectмаркетингова діяльність
dc.subjectсоціальні мережі
dc.subjectреклама
dc.subjectконтент
dc.subjectбренд
dc.titleМаркетинг в соціальних мережах
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2024_Shein_Marketynh.pdf
Розмір:
294.66 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: