Публікація:
Урахування ризиків на етапі маркетингового обґрунтування стратегії інноваційного розвитку

dc.contributor.authorІлляшенко, Сергій Миколайович
dc.contributor.authorШипуліна, Юлія Сергіївна
dc.contributor.authorІлляшенко, Наталія Сергіївна
dc.date.accessioned2024-05-12T20:22:54Z
dc.date.available2024-05-12T20:22:54Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractРозроблено методичний підхід до аналізу і урахування ризиків організації-інноватора (підприємства чи установи) на етапі маркетингового обґрунтування її стратегії інноваційного розвитку. Він дозволяє урахувати маркетингові ризики спричинені міжнародним і національним бізнес-середовищем, а також ризики суб’єктивних управлінських рішень фахівців служби маркетингу організації-інноватора, що прийняті в умовах неповної визначеності як щодо предмету рішень, так і їх можливих наслідків. Окреслено рекомендації щодо вибору варіантів рішень в системі управління стратегіями інноваційного розвитку у залежності від визначеного рівня супутнього їм ризику. Їх урахування дозволяє підвищити рівень обґрунтованості, а також шанси на ринковий успіх зазначених стратегій.
dc.description.abstractA methodical approach to the analysis and consideration of risks of an organization-innovator (enterprise or institution) at the stage of marketing substantiation of its strategy of innovative development has been developed. It allows taking into account the marketing risks caused by the international and national business environment, as well as the risks of subjective managerial decisions of the marketing specialists of the innovator organization, which are made in conditions of incomplete certainty both regarding the subject of decisions and their possible consequences. Recommendations on the choice of options for decisions in the system of management of innovation development strategies depending on the determined level of the associated risk are outlined. Taking them into account allows you to increase the level of validity, as well as the chances of market success of these strategies.
dc.identifier.citationІлляшенко С. М. Урахування ризиків на етапі маркетингового обґрунтування стратегії інноваційного розвитку / Ілляшенко Сергій, Шипуліна Юлія, Ілляшенко Наталія // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 7-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 28-29 березня 2024 р. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 660-662.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8133-578X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77128
dc.language.isouk
dc.publisherПолтавський державний аграрний університет
dc.subjectмаркетингові ризики
dc.subjectінноваційний розвиток
dc.subjectінноваційні стратегії
dc.subjectmarketing risks
dc.subjectinnovative development
dc.subjectinnovative strategies
dc.titleУрахування ризиків на етапі маркетингового обґрунтування стратегії інноваційного розвитку
dc.title.alternativeTaking into account risks at the stage of marketing justification of the strategy of innovative development
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Illiashenko_Urakhuvannia_ryzykiv_2024.pdf
Розмір:
545.48 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: