Публікація:
Маркетинг в малому бізнесі

dc.contributor.authorКорнєєва, Ірина Олексіївнаuk
dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївнаuk
dc.date.accessioned2018-01-17T07:50:41Z
dc.date.available2018-01-17T07:50:41Z
dc.date.issued2017
dc.description.abstractРозглянуто основні особливості малого підприємництва, його відмінності від підприємств середнього та великого бізнесу. Зазначені загальні проблеми, з якими зустрічається підприємство в процесі своєї комерційної діяльності, причини існування цих проблем. Перелічені та описані основні маркетингові категорії, що мають місце в діяльності підприємств малого бізнесу. Доведена важливість вивчення маркетингу керівниками компаній та кадрами. Обґрунтована необхідність компетентного використання маркетингових програм та інструментів.uk
dc.description.abstractMarketing in small business. There is review of the key features of the enterprises which belong to the field of small business differences from enterprise belong to the medium and large businesses. Common problems for all novice entrepreneurs in their commercial activities are described in this article with analysis of the causes of these problems. Each of these problems is serious barrier for enterprises. These problems must be solved as soon as possible to strengthen the company's position in the market. The importance of studying marketing by company management and workers is described in this article. Marketing illiteracy must be overcome if the company is striving to fulfill its purpose, mission and achieve certain commercial results. The necessity of competent use of marketing programs and tools is grounded. There is the necessity of improving the infrastructure of the enterprise, the communication policy and the implementation of marketing research.ru
dc.identifier.citationКорнєєва І. О. Маркетинг в малому бізнесі / І. О. Корнєєва, О. М. Кітченко // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 45 (1266). – С. 22-25.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33910
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectмалий бізнесuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk
dc.subjectsmall businessen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing managementen
dc.subjectproduct life cycleen
dc.titleМаркетинг в малому бізнесіuk
dc.title.alternativeMarketing in small businessen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2017_45_Kornieieva_Marketynh_v_malomu_biznesi.pdf
Розмір:
253.16 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: