Публікація:
Social focus of business: theoretical and practical aspects

Ескіз

Дата

2017

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

The article deals with the reasons for the necessity of social responsibility of business in the conditions of the global economic crisis. The nature and characteristics of social responsibility of enterprises are analyzed, existing theories of social responsibility and its international standards being examined. Social responsibility and social focus of business are defined as the activity which is advantageous for business itself being an effective factor in the success of the manufacturer. The reasons for this are given in the article. The social orientation of the producer and his commitment to the interests of stakeholders (third parties) affect the indicators of capitalization, gross income revenue, profitability, investments and reputation. Taking into account the world's leading experience, a list of public policy measures is proposed that can promote the growth of social activity of Ukrainian producers, including large corporations, in order to overcome inequality and social strain in society.
Стаття присвячена з'ясуванню необхідності соціальної відповідальності бізнесу в умовах глобальної економічної кризи. Аналізуються сутність та характерні особливості соціальної відповідальності підприємств, розглядаються існуючі теорії соціальної відповідальності та її міжнародні стандарти. Соціальна відповідальність та спрямованість визначаються як діяльність, що, насамперед, вигідна бізнесу та виступають чинниками успішності виробника. Соціальна спрямованість виробника, його орієнтація на інтереси стейкхолдерів (третіх осіб) впливає на показники капіталізації, валового доходу, рентабельності, інвестицій та репутацію. На основі провідного світового досвіду пропонується перелік заходів державної політики, що сприятиме зростанню соціальної активності українських виробників, у тому числі і великих корпорацій, з метою подолання нерівності та соціальної напруги у суспільстві.

Опис

Ключові слова

corporate social responsibility, social responsibility theories, stakeholders, social function of business, корпоративна соціальна відповідальність, теорії соціальної відповідальності, стейкхолдери, соціальна функція бізнесу

Бібліографічний опис

Nazarenko O. Social focus of business: theoretical and practical aspects / O. Nazarenko, O. Popadynets, N. Reshetniak // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Економіка. – Харків : ХНПУ, 2017. – Вип. 17. – С. 148-154.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в